:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Web TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] :::: Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Dealer/ Stokis masih diperlukan .... Semua stok always available ... Hubungi: UstazDi, NDr. 011-1009 5423

KAPSUL BIJI APRIKOT

2 budak comel komen

Berdasarkan kepada buku "World without Cancer", biji aprikot mentah mengandungi kadar kepekatan B17 yang tertinggi jika dibandingkan dengan biji-biji buah yang lain. Biji epal adalah yang kedua tertinggi. Apabila anda makan sebiji epal, makanlah kesemuanya, bijinya dan lain-lain. 

Anda mungkin pernah mendengar kata-kata ini, "sebiji epal dalam sehari dapat hindarkan diri anda dari doktor". Ianya termasuklah bijinya. Sebaliknya, kita diberitahu sepanjang hidup kita untuk tidak memakan bijinya yang mana sangat bertentangan dengan apa yang diperlukan oleh tubuh kita. 


Biji aprikot mentah mempunyai kandungan B17 yang sangat tinggi dan tertinggi diantara yang lain-lainnya. Disini, kami menawarkan biji aprikot mentah yang dibungkus, yang tidak dijemur dibawah cahaya matahari, tidak dibekukan dan tidak dimasak....semuanya yang MENTAH dan sangat baik untuk tujuan pencegahan dan rawatan penyakit. Biji aprikot jangan dimasak atau dibekukan supaya kebaikan yang ada padanya tidak hilang. Biji aprikot hanya berkhasiat dalam bentuk mentah. 

Untuk menghilangkan rasa pahit apabila memakan biji aprikot ini, anda boleh memakannya bersama buah-buahan lain. Contoh, anda boleh makannya bersama kismis atau kurma atau buah-buahan segar yang lain. 

Anda boleh juga menghancurkannya menggunakan mesin pengisar dan taburkan biji aprikot yang telah dikisar ke atas salad buah-buahan. Anda juga boleh mengunyahnya begitu saja. Sesetengah orang boleh mengunyah biji aprikot tanpa mencampurkannya dengan makanan atau buah-buahan lain. 

Jika anda mengambil biji aprikot untuk tujuan pencegahan kanser, cukup dengan mengambil 10 hingga 20 biji dalam sehari. 

Pada masa yang sama, cuba jauhkan diri anda dari mandi dan minum air berklorin, sebaiknya gunakanlah air beralkali untuk menyahkan toxin dari tubuh anda. 

Makan hidangan yang berkhasiat. Elak daripada memakan makanan segera , makanan yang dibeli dari kedai yang mengandungi kimia dan pengawet, daging yang dicucuk dengan pelbagai jeni bahan kimia dan antibiotik. 

Dapatkan makanan dan air yang paling berkhasiat serta udara yang sihat dan segar, dan sentiasa memasukkan biji aprikot kedalam diet pemakanan anda. 

Satu lagi sebab kenapa anda perlu makan biji aprikot mentah, didalamnya terkandung bukan saja B17. Biji aprikot juga mengandungi B15 , enzim dan nutrisi lain yang sangat baik untuk tubuh badan manusia. 

Oleh yang demikian, apabila diekstrak B17 dari biji aprikot dan dijadikan dalam bentuk tablet, anda hanya akan dapat B17, bermakna sebaiknya anda makan biji aprikot dalam bentuk asalnya atau yang dikisar dan diletakkan kedalam kapsul. 

Bagi pesakit kanser, mulakan pemakanan biji aprikot mentah ini dalam dosej yang sedikit, contoh, 5 biji 2 kali sehari....Kemudian ditambah 1-2 biji setiap hari sehingga mencapai jumlah 13 biji 6 kali sehari. 

Setiap orang berbeza dalam pengambilan biji aprikot mentah ini. Sesetengah orang perlu mengambilnya dalam dosej yang tinggi untuk melihat kesan positif dari pengambilan biji aprikot mentah dan sesetengah orang hanya perlu mengambilnya dalam dosej yang kecil dan kekerapan yang kurang untuk mendapat kesan penyembuhannya. Ini adalah kerana beberapa faktor perbezaan tubuh seseorang, ada yang tubuhnya mengandungi toxic yang lebih dari yang lain, saiz tubuh yang berbeza juga memainkan peranan, tapi walaubagaimanapun, anda mesti pastikan anda memasukkan sebanyak mungkin biji aprikot kedalam tubuh anda dalam kadar secepat yang anda mampu. 

Dengan mengalih pemakanan diet anda kepada yang semulajadi, ianya adalah bertentangan dengan apa yang bahan kimia akan lakukan kepada tubuh anda. Ianya akan membina sistem imunisasi tubuh anda, menyerang kanser yang wujud dalam tubuh anda serta menyahtoksin badan anda. Manakala bahan kimia dan dadah akan memenuhkan tubuh anda dengan toksin dan sekaligus memusnahkan sistem imunisasi anda. Bahan kimia atau dadah itu akan membunuh kanser tetapi pada masa yang sama ianya juga mematikan sel-sel yang baik didalam tubuh anda. Kita semua perlu memastikan yang sistem imunisasi tubuh kita berada didalam keadaan yang 'Tip-top" kerana ianya merupakan sistem pertahanan kita. 

Kapsul Biji Aprikot AFDHAL disediakan dalam bentuk kapsul, ia mudah dimakan terutama bagi mereka yang sukar untuk mengunyah dan menelan biji aprikot mentah yang mempunyai rasa sangat pahit. Kandungan kapsul adalah 100% kisaran biji aprikot mentah yang pahit. Pengambilan Kapsul Biji Aprikot sangat digalakkan sebagai makanan tambahan seharian bagi mencegah pelbagai masalah kesihatan terutamanya penyakit kanser. 

Harga:
RM50.00 sebotol [100 kapsul]
* pembelian 3 botol FREE pos!.

Bank inkan ke:
Muhamad Rosdi
Maybank : 1646 8700 4480

Berikut adalah kebaikan-kebaikan yang boleh diperolehi daripada pengambilan kapsul biji aprikot sebagai makanan tambahan seharian: 
  1. Mencegah dan merawat penyakit kanser 
  2. Membantu menstabilkan tekanan darah 
  3. Mengurangkan masalah sakit sendi 
  4. Menyelesaikan masalah jerawat 
  5. Menghaluskan kulit 
  6. Membantu masalah buasir 
  7. Mengelakkan migrain 
  8. Menyelesaikan masalah haid tidak teratur 
  9. Kencing Manis 
  10. Menghilangkan keputihan (bagi kaum wanita) 
  11. Melegakan asma dan resdung

2 Responses so far

  1. Unknown says:

    Assalamualaikum slm sejahtera warga group📢
    💐 Sy nk mintak tolong viralkan berita baik ni ye📢😉

    1) Ni berkenaan kisah hidup pesakit kencing manis dan jugak kisah hidup pesakit kanser stage 1-stage 4 dan jugak pesakit jantung yang pulih dengan hanya produk yg berpatutan harga nya tapi kesannya setanding ubat harga mahal ribuan ringgit....

    2)Dah ramai yg sembuh dengan penawar herba beliau..kanser yg sudah merebak ke organ2 lain pon boleh diubati insya Allah.☺👍🏻

    3)Pengamal perubatan herba ni dh banyak pengalaman berdepan dengan pesakit2 kanser..ade ramai yg dh pulih....

    5)Mcm2 kanser blh rawat termasuk leukimia,paru2,limfoma dll.


    6) Bagi yang ada sakit KENCING MANIS pon boleh mendapatkan ubatan paling mujarab , termasuk kencing manis kronik seperti kaki berlubang dan bernanah sehingga tidak perlu dipotong .

    Sy share melalui pengalaman sy sdri yg mengikuti perkembangan pejuang2 kanser ni....sy sdri pon guna produk die (jus herba) dh 3thn.

    Jadi skg ni sy rsa perlu share berita ni buat semua supaya masih ade harapan bg mereka yg tercari2 penawar knser yg tepat .💪🏼

    Nanti dh beli produk die blh join group wasap..boleh la kenal2 pesakit die yg dh sembuh mcm yg sy knl antaranya
    ~~~~~~~~
    ▪Adik Luqman -kanser GIST-Anoerectal Tumor
    Skg sudah sembuh dr kanser.
    Pn. Hayati abd Hamid- Pensyarah Kanan UITM, kanser payudara stage 4.
    Skg dh sembuh dn shat walau pon pernah diberitahu oleh doktor yang beliau hanya mampu bertahan setahun saja untuk hidup.Setia dengan jus herba ini selama lbih 4tahun.
    Beliau mengarang sebuah naskah/buku yg mengisahkn pengalaman beliau sepanjang perjuangannya melawan kanser dengan mengambil jus herba ini sebagai salah satu rawatan alternatif (nk buku nti blh order)
    Terkini (2020): Beliau pernah ditemuramah dlm rancangan Selamat Pagi Malaysia di Tv1 menceritakan tentang perjuangan beliau menempuh kanser dari tahap 4 hinggalah sembuh.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    ▪Adik Izzat b.muhd Ariffin ,kanser Burkit Lymphoma stage 4 sekarang dh sembuh
    Guru nya memberitahu beliau x pernah nampak seperti pengidap kanser tahap 4, kerana sentiasa nampak cergas dengan pengambilan jus yang memberi tenaga dan merawat.Beliau mengambil jus herba ini dr kanser tahap 4 sehingga sembuh.
    ~~~~~~~~
    ▪️ Nur Fatihah binti Mohd Haffiz
    Jantung berlubang, Pulmonary hypertension & tekanan paru-paru yang tinggi.

    Nur Fatihah umur 5 tahun..sebelum ini ada masalah jantung berlubang, doktor mendapati ada irama jantung yang tidak normal pada adik ini, tetapi setelah mengambil jus.doktor mendapati degupan irama jantung yang tidak normal itu sudah tidak ada lagi. ini telah terbukti dengan ujian ECG, doktor mengesahkan reading jantung sangat cantik
    ~~~~~~~~
    ▪️Puan Aspalilah binti Abdullah.
    Pengidap kencing manis bacaan 20 ke atas, kaki luka bahagian betis dan berlubang. Luka sudah berbulan bulan tetapi dengan minum Jus Alam Jutawan herbs, serta 10 paket herba luka kering dalam 10 hari sahaja. Sebelum ni dah berhabis beribu ringgit beli pelbagai jenis produk kencing manis, akhirnya sekarang hanya amalkan Jus Jutawan Herbs, sekejap je dah luka kering. Harga pun mampu beli.

    ~~~~~~~~
    ▪Pn. Rugayah Jilani -
    Pesakit kanser payudara tahap 3B ketulan 10×10cm- sudah sembuh !
    ~~~~~~~~
    Dan ramai lg lah yg dh sembuh dr kanser leukimia dll yg guna produk jutawan herbs nih....ini kenyataan..bkn rekaan.nti blh cntct en zuhairi dn pm sdri testimoni2 td tu yer..😉

    9)Jadi saya mintak pd sape2 yg ada sakit kanser x kisah lah kanser apa pon...Call atau terus wasap Pengasasnya sendiri okay👇🏻
    En. Mohd Zuhairi - 017468 7570 ..

    👍🏻In sya Allah nanti boleh join group wasap dan boleh pinjam semangat pejuang2 kanser yg lain

    💐Yg penting ubat nya MAMPU DIBELI dan mujarab..mudah mudahan aaminn..🤲🏼


    Call order wasap@call- En mohd zuhairi- 0174687570

    😁kalau wasap lambat balas(biasa nya sebab ramai yg wasap dia.)
    Tp nanti dia akn blas jugak yer..
    #sharepadayangmemerlukan
    #sharing is caring

Leave a Reply

Labels

air refreshner (4) AKARWALI (1) AKUPUNKTUR (5) akupuntur/ acupancture (6) AL-MANNA [ARABIC GUM] (1) alManna Plus (3) aloeverra (5) aloeverra FOREVER (6) ARCTIC SEA (5) argan oil (4) aromaterapi albayt (6) BEKAM (7) bengkel/ kursus (4) BIORICH (4) BISNESS (1) BMB (1) BUAH TUNJUK LANGIT (10) buasir (1) BUKU (4) C2JOY M SDN BHD (2) CERAH (1) CERITA RAWATAN (3) chia seed (1) CODI BIOCEPS (1) CUKA EPAL (1) curcuma mangga/ kunyit putih (5) D & F PERFUME (2) diskaun (1) drresd (15) durian belanda (3) DXN Produk (1) eczema (2) Fiber Detox RCCWW (7) flyers dRResd (2) flyers TIB (1) FOREVER LIVING PRODUCT (FLP) (4) GARLIC THYME (1) GULA O (2) healsdrop (13) homemade soap (3) homeopathy (14) homoepathy (5) HUBUNGI (2) info blog (267) info c2joy (3) info sihat (129) JOM AMAL (2) JOM BISNESS (2) jualan rumah (1) Jus Delima (1) JUS SERI DEWI [JSD] (6) kaliBICH (2) kapsuk HS EVOO (3) KAPSUL BELALAI GAJAH (1) KAPSUL BIJI APRIKOT (17) kapsul dRResd (3) Kapsul Pecah Beling (4) Kapsul Pucuk Betik (2) Kaspul Raja Resdung (3) KASTURI/ GAHARU (9) keratan akhbar (1) KISAH jer (2) KULTIM (1) kursus (4) lulus KKM (1) MANDATE (1) MHS (1) MINSYAM - olive oil (2) Minyak Kelapa Dara MKD (4) MORINGGA/ KELOR (4) Myk Jarak/ Urut (1) Myk Kelapa Dara [VCO] (2) myk zaiton/ habbatus sauda' (10) naturopathy (6) ndlife (16) nt_Virus (1) ONLINE BOOKING (1) PAKEJ PRODUK (10) PEKDIS (1) penawar mata as-suff (1) PENGEDAR (9) PIL ALBAYT (3) pil minda/ gnius mind (1) PIL PERAPAT (5) POMESTEEN FOREVER (3) PROMOSI (71) ramadhan (2) rawatan Naturopathy (2) RCC Stevia (6) RCCWW (6) rezspray (4) SABUN ALBAYT (7) SABUN AURA (6) SABUN BELIREH (5) sabun bidara (2) sabun KKM (6) SABUN LAVA (1) SABUN MARIGOLD (2) SABUN RESDUNG (2) SABUN ROS BIDARA (1) Sabun RSM (7) SABUN SIREH (2) SAFFRON @ ZAAFARAN (12) salsabila al-Bayt (1) SAMBUTAN (1) set nt-resdung (3) set rawatan rambut (1) SHOWER AL-BAYT (5) SPRAY RESDUNG AL-BAYT (8) STOKIS TIB (1) strawberry (1) SUSU C2JOY (5) SUSU CTM M-GARD (1) tanda gangguan (7) tazkirah (6) TESTIMONI (18) TIAF (18) TONIC HAIR (1) track pos (3) ucapan (5) URUTAN BADAN; (2) VIDEO (8) YUMEIHO (6)