:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Web TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] :::: Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Dealer/ Stokis masih diperlukan .... Semua stok always available ... Hubungi: UstazDi, NDr. 011-1009 5423

Keistimewaan Arctic Sea Forever Living

0 budak comel komen
Saya share kan dengan korang apa sebenarnya keistimewaan Arctic Sea Forever Living ni:

1. UNTUK KESEIMBANGAN SISTEM KARDIOVASKULAR DAN MELANCARKAN PEREDARAN DARAH

Penyakit utama seluruh dunia datang daripada masalah kardiovaskular atau peredaran darah yang tidak mencukupi.

Kualiti yang tinggi Omega 3 membantu menyeimbangkan sistem kardiovaskular dengan meningkatkan fungsi peredaran darah yang optimum.

2. KANDUNGAN BAHAN BERMUTU TINGGI

Campuran bahan yang unik dan seimbang, merupakan sumber unggul ultra tulen Omega-3 termasuk Minyak ikan (EPA dan DHA), minyak zaitun Oleic tinggi, lD-Alpha tokoferol, Purified Water, dan mengandungi Ikan (Salmon, Ikan teri, Mackerel, sardin).

Tambahan terdapat diperkaya dengan minyak zaitun (omega-9 asid lemak) untuk menstabilkan omega-3 asid lemak vitamin E untuk memastikan asid lemak yang tidak akan teroksida. Vitamin E komponen penting dalam Laut Artik kerana membantu penyerapan yang lebih baik daripada makanan tambahan ini.

3. MENGOPTIMUMKAN KEPERLUAN FATTY ACID

Pada masa kini amat sukar untuk mencari jumlah asid lemak yang sesuai dalam pengambilan makanan harian.

Sesetengah ikan - ikan lemak-sejuk air khususnya - kaya dengan dua bentuk Omega-3 asid lemak yang penting untuk membantu mengekalkan sistem kardiovaskular yang sihat. Ianya adalah EPA (asid eicosapentaenoic) dan DHA (asid docosahexaenoic). EPA dan DHA adalah dalam bekalan yang terhad dan hanya terdapat kuantiti yang sebenar dalam ikan dan makanan tambahan minyak ikan.

Laut Artik mengandungi jumlah optimum DHA dan EPA asid lemak (lebih daripada 33%), yang menyediakan baki asid lemak yang diperlukan setiap hari.

4. MENGGALAKKAN KULIT, PARU-PARU, MATA DAN PEMBULUH DARAH YANG SIHAT

Semua organ-organ ini memerlukan sejumlah besar asid lemak perlu. Ia adalah penting untuk menambah bekalan Omega-3 dalam badan untuk fungsi optimum.

5. DISOKONG OLEH KAJIAN SAINTIS

Banyak kajian telah membuktikan bahawa pengambilan Omega-3 minyak ikan dan lain-lain sumber yang berkualiti tinggi yg terkandung DHA dan EPA membantu untuk meningkatkan sistem kardiovaskular.

6. MENYOKONG KESIHATAN SELULAR

Omega-3 asid lemak dimasukkan ke dalam membran sel dalam semua tisu di seluruh BOD, termasuk organ-organ seperti kulit, paru-paru, jantung, sendi dan saluran darah.

7. MENGGALAKKAN SISTEM KARDIOVASKULAR YANG SIHAT

Omega-3 yang kaya dengan dua bahan (EPA dan DHA) adalah elemen penting yang membantu menurunkan tahap kolesterol berbahaya dan trigliserida serta mengurangkan risiko arteri tersumbat. Lemak Omega-3 pula menyokong kesihatan kardiovaskular dengan membersihkan arteri.

8. MENGUATKAN INGATAN, OTAK YANG SIHAT DAN FUNGSI KOGNITIF

Arctic Sea kaya dengan lemak Omega-3. Ini adalah penting untuk memori dan fungsi otak yang sihat. Pengambilan harian Arctic Sea menyokong prestasi optimum daripada organ-organ penting.

9. MENYOKONG SISTEM IMUNISASI, FUNGSI SENDI DAN SISTEM PENGHADAMAN

Makan yang sihat yang mempunyai bekalan tambahan DHA dan EPA penting untuk sistem imun, penghadaman dan fungsi sendi. Arctic Sea menyediakan jumlah yang sihat dan seimbang daripada DHA dan EPA, oleh itu ia adalah makanan tambahan yang sangat baik untuk menyokong sistem pencernaan dan sistem imunisasi kita.

10. EMOSI SIHAT DAN TENAGA POSITIF

Kajian mendapati pengambilan minyak ikan secara konsisten berkaitan dengan aura positif semulajadi yang lahir disebabkan kandungan asid lemak Omega 3 yang sangat baik untuk fungsi otak. Secara tak langsung, ia sangat membantu memberikan tenaga yang positif serta kekal awet muda.


Kelebihan Tambahan

Saiz Arctic Fish Oil yang lebih kecil daripada saiz biasa membuatkan ianya senang ditelan serta TIDAK ADA RASA IKAN. Jadi, pengguna tidak perlu risau akan rasa hanyir dan rasa berminyak bila masuk mulut ye.


Cara Pengambilan Arctic Sea

Arctic Sea seelok-eloknya diambil SELEPAS MAKAN, 3X SEHARI. Sebaik-baiknya dicadangkan pengambilannya 1/2 - 1 jam selepas sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam.

Tips:
Bagi yang ingin mengurangkan berat badan, dinasihatkan makan malam sebelum jam 8 malam supaya Arctic Sea dapatkan menjalankan fungsinya dengan lebih cekap.

Leave a Reply

Labels

air refreshner (4) AKARWALI (1) AKUPUNKTUR (5) akupuntur/ acupancture (6) AL-MANNA [ARABIC GUM] (1) alManna Plus (3) aloeverra (5) aloeverra FOREVER (6) ARCTIC SEA (5) argan oil (4) aromaterapi albayt (6) BEKAM (7) bengkel/ kursus (4) BIORICH (4) BISNESS (1) BMB (1) BUAH TUNJUK LANGIT (10) buasir (1) BUKU (4) C2JOY M SDN BHD (2) CERAH (1) CERITA RAWATAN (3) chia seed (1) CODI BIOCEPS (1) CUKA EPAL (1) curcuma mangga/ kunyit putih (5) D & F PERFUME (2) diskaun (1) drresd (15) durian belanda (3) DXN Produk (1) eczema (2) Fiber Detox RCCWW (7) flyers dRResd (2) flyers TIB (1) FOREVER LIVING PRODUCT (FLP) (4) GARLIC THYME (1) GULA O (2) healsdrop (13) homemade soap (3) homeopathy (14) homoepathy (5) HUBUNGI (2) info blog (267) info c2joy (3) info sihat (129) JOM AMAL (2) JOM BISNESS (2) jualan rumah (1) Jus Delima (1) JUS SERI DEWI [JSD] (6) kaliBICH (2) kapsuk HS EVOO (3) KAPSUL BELALAI GAJAH (1) KAPSUL BIJI APRIKOT (17) kapsul dRResd (3) Kapsul Pecah Beling (4) Kapsul Pucuk Betik (2) Kaspul Raja Resdung (3) KASTURI/ GAHARU (9) keratan akhbar (1) KISAH jer (2) KULTIM (1) kursus (4) lulus KKM (1) MANDATE (1) MHS (1) MINSYAM - olive oil (2) Minyak Kelapa Dara MKD (4) MORINGGA/ KELOR (4) Myk Jarak/ Urut (1) Myk Kelapa Dara [VCO] (2) myk zaiton/ habbatus sauda' (10) naturopathy (6) ndlife (16) nt_Virus (1) ONLINE BOOKING (1) PAKEJ PRODUK (10) PEKDIS (1) penawar mata as-suff (1) PENGEDAR (9) PIL ALBAYT (3) pil minda/ gnius mind (1) PIL PERAPAT (5) POMESTEEN FOREVER (3) PROMOSI (71) ramadhan (2) rawatan Naturopathy (2) RCC Stevia (6) RCCWW (6) rezspray (4) SABUN ALBAYT (7) SABUN AURA (6) SABUN BELIREH (5) sabun bidara (2) sabun KKM (6) SABUN LAVA (1) SABUN MARIGOLD (2) SABUN RESDUNG (2) SABUN ROS BIDARA (1) Sabun RSM (7) SABUN SIREH (2) SAFFRON @ ZAAFARAN (12) salsabila al-Bayt (1) SAMBUTAN (1) set nt-resdung (3) set rawatan rambut (1) SHOWER AL-BAYT (5) SPRAY RESDUNG AL-BAYT (8) STOKIS TIB (1) strawberry (1) SUSU C2JOY (5) SUSU CTM M-GARD (1) tanda gangguan (7) tazkirah (6) TESTIMONI (18) TIAF (18) TONIC HAIR (1) track pos (3) ucapan (5) URUTAN BADAN; (2) VIDEO (8) YUMEIHO (6)